Diensten:

Tekenen:

Onze tekenafdeling werkt met de meest geavanceerde software waaronder AutoCAD en SEE Electrical. De tekening wordt aangeleverd op CD of DVD. Daarnaast worden de tekeningen in PDF geleverd waardoor u geen viewer hoeft aan te schaffen en uw mensen niet bekend hoeven zijn met één van bovenstaande pakketten.

Advies:

Na een inspectie NEN 3140 of NEN 1010 kunnen wij u advies geven met betrekking tot het verbeteren, uitbreiden of aanpassen van de elektrotechnische installaties.

Infrarood inspecties:

Het doel van deze inspectie is te controleren hoe brandveilig uw elektrische installatie is.

Deze inspectie kan alleen worden uitgevoerd wanneer de elektrische installatie in bedrijf is.

In overleg met u wordt besproken welk rapport u nodig heeft, uitgebreid of summier.

Noodverlichting:

Onderhoud en inspecties nood- en evacuatieverlichting

Wij inspecteren de plaats van de verlichting, functionaliteit, vluchtroute en lichtopbrengst. Daarnaast houden wij het bijbehorende logboek bij.

Kabel tracering:

Kabels die niet op de plattegrondtekening vermeld staan lokaliseren.

Fouten in kabels zoek:

Wanneer een fout in een kabel is opgetreden wil men graag de plaats van deze fout weten. Wij kunnen dat voor u lokaliseren.

Power Quality en energierekening:

Iedere gebouwbeheerder of fabrieksdirecteur kent zijn elektriciteitsrekening. Maar wie weet hoeveel energie (power) er daadwerkelijk uit de betaalde elektriciteit is gehaald?

Buitensingel 121

9611DD SAPPEMEER

Ons adres:

Tekstvak: ETAB-Uil uw elektrotechnisch inspectie Teken en Advies Bureau te Sappemeer  9611DD Buitensingel 121 ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 02097028. BTW ID. NL001184813B63

< Meer weten klik hier.

Website teller
user,web,facebook,social,social network,account,profile,people,human,sn

Elektrotechnisch, beheer, Teken en Advies Bureau Uil

ETAB-Uil Uw veiligheid is ons doel.

Warmtebeeld, ook wel infrarood foto genoemd, van een auto.
Duidelijk zichtbaar is dat de voorwiellen warmer zijn dan de rest van de auto.Foto van een voorbeeld plattegrond tekeningen van een woning / kantoor met het ontwerp van een elektrische installatie.

Telefoon: 06-45 11 63 50

E-mail: info.etab-uil@ziggo.nl