Diensten

Diensten:

Dienstenlijst

Ongelukken door Brand en Elektriciteit

Oplevering en Inspecties PV systemen:

Zonnepanelen dienen evenals de bestaande E - installatie volgens de richtlijnen NEN1010 voor nieuwbouw en NPN5310 Blad 29, 57 geïnstalleerd te worden.

Al zou je het niet zeggen maar, ook deze installaties hebben onderhoud nodig.

ETAB-Uil wil je daar graag bij helpen.

De inspecties worden uitgevoerd aan de hand van standaard checklisten waarna er een rapport wordt opgemaakt. Binnen 3 weken wordt het inspectierapport met u besproken. Aan de hand van de verbeterpunten in dit rapport kunt u de installatie laten aanpassen.

Inspecties:

Inspecties worden uitgevoerd volgens de richtlijnen NEN1010 deel 6 voor nieuwbouw installaties en NEN3140 voor bestaande installaties en elektrisch handgereedschap. Sinds 16 oktober 2009 zijn wij een gecertificeerd inspectiebedrijf door het behalen van het Certificaat voor Toezicht van DEKRA.(Voorheen KEMA)

De inspecties worden uitgevoerd aan de hand van standaard checklisten waarna er een rapport wordt opgemaakt. Binnen 3 weken wordt er gebeld voor een afspraak wanneer het inspectierapport met u besproken kan worden. Aan de hand van de verbeterpunten in dit rapport kunt u de installatie laten aanpassen door een erkende installateur.

Inspecties klein elektrisch handgereedschap:

Aan de hand van NEN3140 richtlijnen keuren wij het handgereedschap. Dit doen wij met een Fluke apparatentester om zo een genormeerde keuring te garanderen. Handgereedschap met defecte netaansluiting wordt ter plaatse gerepareerd (indien economisch verantwoord). Defect gereedschap wordt t.b.v. van de rapportage voor en na herstel gefotografeerd. Gereedschap dat niet herstelbaar is wordt afgekeurd en uit de roulatie gehaald waardoor het aantal defecte handgereedschappen zo laag mogelijk wordt gehouden.

Tekenen:

Onze tekenafdeling werkt met de meest geavanceerde software waaronder AutoCAD en SEE Electrical. De tekening wordt aangeleverd op CD of DVD. Daarnaast worden de tekeningen in PDF geleverd waardoor u geen viewer hoeft aan te schaffen en uw mensen niet bekend hoeven zijn met één van bovenstaande pakketten.

Advies:

Na een inspectie NEN 3140 of NEN 1010 kunnen wij u advies geven met betrekking tot het verbeteren, uitbreiden of aanpassen van de elektrotechnische installaties.

Infrarood inspecties:

Het doel van deze inspectie is te controleren hoe brandveilig uw elektrische installatie is.

Deze inspectie kan alleen worden uitgevoerd wanneer de elektrische installatie in bedrijf is.

In overleg met u wordt besproken welk rapport u nodig heeft, uitgebreid of summier.

Noodverlichting:

Onderhoud en inspecties nood- en evacuatieverlichting

Wij inspecteren de plaats van de verlichting, functionaliteit, vluchtroute en lichtopbrengst. Daarnaast houden wij het bijbehorende logboek bij.

Servicecontracten:

Wij bieden verschillende servicecontracten, zowel op het gebied van noodverlichting als ook op tekenwerkzaamheden, IR inspecties en NEN3140 inspecties.

Kabel tracering:

Kabels die niet op de plattegrondtekening vermeld staan lokaliseren.

Fouten in kabels zoek:

Wanneer een fout in een kabel is opgetreden wil men graag de plaats van deze fout weten. Wij kunnen dat voor u lokaliseren.

Power Quality en energierekening:

Iedere gebouwbeheerder of fabrieksdirecteur kent zijn elektriciteitsrekening. Maar wie weet hoeveel energie (power) er daadwerkelijk uit de betaalde elektriciteit is gehaald?

Buitensingel 121

9611DD SAPPEMEER

Ons adres:

Telefoon: (0598) 707273

Fax: (0598) 395525

E-mail: info@etab-uil.nl

Logo Uneto-Vni vakgroep beheer en inspectieTekstvak: ETAB-Uil uw elektrotechnisch inspectie Teken en Advies Bureau te Sappemeer  9611DD Buitensingel 121 ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 02097028. BTW nummer 053358326
Website teller
user,web,facebook,social,social network,account,profile,people,human,snTekstvak: < Meer weten klik hier.
Tekstvak: < Meer weten klik hier.

ETAB-Uil Uw veiligheid is ons doel.

Elektrotechnisch, Inspectie NEN 3140 / NEN 1010, Teken en Advies Bureau Uil

Tekstvak: < Meer weten klik hier.
Warmtebeeld, ook wel infrarood foto genoemd, van een auto.
Duidelijk zichtbaar is dat de voorwiellen warmer zijn dan de rest van de auto.ABB schakelaar met automatische uitschakeling bij een ingestelde stroom.Foto van een zwerfkast, dit is een kast met stopkontacten, die bij een lekkende waterkraan staat.
Deze waterkraan lekt zo dat het water over de zwerfkast heen regent.Foto van een voorbeeld plattegrond tekeningen van een woning / kantoor met het ontwerp van een elektrische installatie.